W związku z planowanym szkoleniem z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej Beneficjent projektu pn.: „W drodze po sukces” informuje iż szkolenie odbędzie się :
GRUPA XI ul. Kadyiego 12 38-200 Jasło
169/INI/2022/WDS | 158/INI/2022/WDS | 143/INI/2022/WDS | 155/INI/2022/WDS | 147/INI/2022/WDS |
159/INI/2022/WDS | 157/INI/2022/WDS | 156/INI/2022/WDS | 149/INI/2022/WDS | 152/INI/2022/WDS |
Zgodnie ze szczegółowy harmonogram udzielenia wsparcia:
Wyniki oceny formalnej biznesplanów złożonych w ramach czwartego naboru.
Korekty błędów formalnych należy dokonać, w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania wezwania, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji określoną w §1 REGULAMIN PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO W RAMACH PROJEKTU „W DRODZE PO SUKCES”
W celu przyspieszenia procedury korekty błędów formalnych, Partner projektu rekomenduje wizytę osobistą Uczestnika/czki w Biurze Projektu. Uczestnik/czka zobowiązany/a jest do naniesienia poprawek/uzupełnienia złożonych dokumentów, a nie ponownego złożenia kompletu wymaganych dokumentów. Uzupełnienie lub poprawa biznesplanu może dotyczyć jedynie elementów wskazanych przez Eksperta dotacyjnego. Złożone oświadczenia podlegają korekcie formalnej wyłącznie w zakresie, który nie ma wpływu na treść merytoryczną oświadczenia (np. brak podpisu, oczywiste błędy pisarskie).Po dokonaniu poprawek/uzupełnień biznesplan jest przekazywany do ponownej oceny formalnej. W przypadku niedokonania bądź błędnego dokonania poprawek/uzupełnień we wskazanym terminie, biznesplan zostaje odrzucony z przyczyn formalnych. Ponowna ocena formalna jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
W związku z planowanym szkoleniem z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej Beneficjent projektu pn.: „W drodze po sukces” informuje iż szkolenie odbędzie się :
GRUPA X ul. Kilińskiego 22, 39-300 Mielec
137/INI/2022/WDS | 140/INI/2022/WDS | 144/INI/2022/WDS | 170/INI/2022/WDS | 161/INI/2022/WDS |
150/INI/2022/WDS | 151/INI/2022/WDS | 171/INI/2022/WDS | 145/INI/2022/WDS | 160/INI/2022/WDS |
166/INI/2022/WDS | 173/INI/2022/WDS | ___________ | ____________ | __________ |
Zgodnie ze szczegółowy harmonogram udzielenia wsparcia:
Nabór biznesplanów w ramach projektu „ W drodze po sukces” – nabór IV
Informujemy, iż nabór biznesplanów dla Uczestników/czek projektu którzy odbyli szkolenie w dniach od 17 października do 21 październik 2022 r. oraz od 24 października do 28 października 2022 r. prowadzony będzie od 14.11.2022 r. do 18.11.2022 r.
W technicznym wypełnieniu Biznesplanów pomocą Uczestnikowi/czce projektu będzie służył Ekspert dotacyjny, który dokona również oceny formalnej biznesplanu.
Uczestnicy/czki projektu są zobowiązani do złożenia Biznesplanu wraz z wymaganymi załącznikami zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji, wskazaną w § 1 regulaminu przyznawania środków finansowych na złożenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego ramach projektu „W drodze po sukces”
Biznesplan będzie można składać wraz z załącznikami:
• osobiście Biurze Projektu: ul. Kilińskiego 22, 39-300 Mielec, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 w terminie naboru
• pocztą, kurierem na adres: LOOTUS Joanna Jędrzejowska, ul. Kilińskiego 22,
39-300 Mielec, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 w terminie naboru
• dopuszcza się składanie dokumentów w formie skanu za pośrednictwem poczty elektronicznej ewelina.cuber@lootus.pl, dokumenty takie muszą być przesłane w spakowanym pliku i zabezpieczone hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu.
W przypadku składania Biznesplanu w wersji papierowej należy złożyć go do biura projektu wraz z załącznikami oraz płytą CD (zawierającą Biznesplan, wszystkie wymagane załączniki oraz skany pozostałych dokumentów) spakowane w zamkniętej kopercie opisanej według poniższego wzoru:
Biznesplan wraz z załącznikami powinny być wypełnione czytelnie w języku polskim (wskazane wypełnienie komputerowe lub drukowanymi literami).
Przed złożeniem, biznesplan należy czytelnie własnoręcznie podpisać, w miejscach przeznaczonych do złożenia podpisu, i spiąć trwale wraz z załącznikami w sposób uniemożliwiający przypadkową dekompletację.
Pola, które danego/j Uczestnika/czki projektu nie dotyczą należy uzupełnić formułą „nie dotyczy”. Pozostawienie jakiejkolwiek pozycji w biznesplanie niewypełnionej stanowi błąd formalny.
Wymagane dokumenty:
– BIZNESPLAN
– szczegółowe zestawienie towarów i usług przewidzianych do zakupienia w ramach realizacji biznesplanu wraz ze wskazaniem ich parametrów technicznych lub jakościowych oraz wartości jednostkowej (w kwotach brutto, bez wyszczególniania kwoty podatku VAT)
Szczegolowe-zestawienie-towarow-i-uslug-przewidzianych-do-zakupienia-w-ramach-realizacji-Biznesplanu
– zbiór oświadczeń do Biznesplanu
– oświadczenie o zgodności wersji papierowej z wersją elektroniczną Biznesplanu
Oswiadczenie-o-zgodnosci-wersji-papierowej-z-wersja-elektroniczna-biznesplanu
– formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, szczegółowe zestawienie towarów i usług przewidzianych do zakupienia w ramach realizacji biznesplanu wraz ze wskazaniem ich parametrów technicznych lub jakościowych oraz wartości jednostkowej (w kwotach brutto, bez wyszczególniania kwoty podatku VAT),
Formularz-informacji-przedstawianych-przy-ubieganiu-sie-o-pomoc-de-minimis
– oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie / lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis
Oswiadczenie-o-otrzymaniu-_nieotrzymaniu-pomocy-de-minimis
– potwierdzenie wykonania usługi szkoleniowej, poświadczające udział w minimum 80% godzin szkoleń przewidzianych dla uczestników projektu na etapie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym podczas rekrutacji,
– dokumenty poświadczające posiadany potencjał w zakresie wykształcenia i kwalifikacji (np. certyfikaty, świadectwa, dyplomy, zaświadczenia)
Załączniki wymagane do biznesplanu stanowiące kopię dokumentów m.in.. dokumentów potwierdzających udział w szkoleniu przewidzianym dla Uczestników/czek projektu, dokumentów poświadczających posiadany potencjał w zakresie wykształcenia i kwalifikacji powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika/czkę projektu.
Prawidłowo potwierdzona za zgodność kopia zawiera czytelny podpis Uczestnika/czki projektu z klauzulą „potwierdzam za zgodność z oryginałem” na każdej stronie lub „potwierdzam za zgodność z oryginałem od strony … do strony …” na pierwszej stronie dokumentu wielostronicowego
Niedopuszczalna jest ingerencja w treść wzoru biznesplanu oraz załączników, usuwanie zapisów, logotypów, złożenie nieaktualnych wersji dokumentów.
Informacja o naborze wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego dla Uczestnika projektu który otrzymał wsparcie finansowe na założenie własnej działalności gospodarczej oraz rozpoczął działalność gospodarczą w ramach trzeciego naboru biznesplanów.
Nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego odbędzie się w dniach
od 31.10.2022 r. do 02.11.2022 r.
Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego (załącznik nr 4 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego w ramach projektu W drodze po sukces”) wraz z następującymi załącznikami:
– oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie
– formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (załącznik nr 6 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego w ramach projektu W drodze po sukces”),
– zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (załącznik nr 7 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego w ramach projektu W drodze po sukces”).
– w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach finansowego wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (załącznik nr 8 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego w ramach projektu W drodze po sukces”).
Uczestnicy/czki projektu są zobowiązani/e do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, w terminie wyznaczonym przez Partnera projektu, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.
Osobiście dokumenty można składać w Biurze Projektu: ul. Kilińskiego 22, 39-300 Mielec od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami jeżeli jest składany w formie papierowej należy złożyć do biura projektu partnera w zamkniętej kopercie opisanej według wzoru
Partner projektu dopuszcza składanie dokumentów w formie skanu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dokumenty takie muszą być przesłane w spakowanym pliku i zabezpieczone hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu.
Dokumenty, które wpłyną do Partnera projektu przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Jeden/na Uczestnik/czka projektu może ubiegać się o wsparcie pomostowe wyłącznie na podstawie jednego złożonego wniosku. W przypadku, gdy Uczestnik/czka projektu złoży więcej niż jeden wniosek, ocenie podlegał będzie tylko ten, który wpłynął jako pierwszy. Możliwe jest wycofanie złożonego wniosku i złożenie nowego w terminie trwania naboru.
Wnioski wraz z załącznikami powinny być wypełnione czytelnie w języku polskim (wskazane wypełnienie komputerowe lub drukowanymi literami).
Przed złożeniem, wniosek należy czytelnie własnoręcznie podpisać, w miejscach przeznaczonych do złożenia podpisu, parafować na każdej stronie i spiąć trwale wraz z załącznikami w sposób uniemożliwiający przypadkową dekompletację (dokumenty przesłane drogą elektroniczną wraz z wymaganymi załącznikami należy podpisać tylko we wskazanych miejscach za pomocą podpisu elektronicznego, bez parafowania każdej strony).
Pola, które danego Uczestnika Projektu nie dotyczą należy uzupełnić formułą „nie dotyczy”. Pozostawienie jakiejkolwiek pozycji we wniosku niewypełnionej stanowi błąd formalny.
Kopie wymaganych załączników do wniosku powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika Projektu. Prawidłowo potwierdzona za zgodność kopia zawiera czytelny podpis Uczestnika/czki Projektu z klauzulą „potwierdzam za zgodność z oryginałem” na każdej stronie lub „potwierdzam za zgodność z oryginałem od strony … do strony …” na pierwszej stronie dokumentu wielostronicowego. Potwierdzenie powinno być opatrzone datą.
Niedopuszczalna jest ingerencja w treść składanych wzorów Wniosków oraz załączników, usuwanie zapisów, logotypów, złożenie nieaktualnych wersji dokumentów.